Opis szkolenia
|
Szkolenie to kierowane jest przede wszystkim do właścicieli biur rachunkowych, którzy pragną podnosić swoje kwalifikacje i efektywnie się rozwijać. Podczas blisko 12 godzin nagrań nasi Eksperci prezentują zagadnienia, które niejednokrotnie mogą generować wiele problemów podczas zarządzania biznesem.
Program szkolenia składa się z 4 modułów, podczas których nasi eksperci podzielą się z Państwem zarówno wiedzą teoretyczną jak i praktycznym doświadczeniem. Wdrożenie wiedzy wyniesionej ze szkolenia w prowadzonym biznesie pozwoli lepiej zarządzać prowadzonym biznesem i rozwijać go w możliwie najlepszy sposób. Wśród omawianych kwestii znajdą się między innymi tematy takie jak:
Profesjonalna obsługa nowego klienta.
Wycena usług kancelarii.
Umowa na usługi księgowe i kadrowo-płacowe.
Monitoring nowego klienta. Negocjacje i zmiana wynagrodzenia.
Kupując pakiet 4 modułów z dokumentami oszczędzasz aż 35% względem ceny modułów kupionych osobno.
Dzięki temu szkoleniu poznają Państwo nowe sposoby na rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji z zarządzania biurem księgowym. Dodatkowo wykupując dostęp do szkolenia otrzymują Państwo dostęp do 25 wartościowych dokumentów, takich jak wzory umów czy check-listy wykorzystywane do obsługi nowych klientów |
FIRMA IDEA JAKO KLUCZ DO SUKCESU W tej części szkolenia dowiecie się Państwo kim jesteśmy dla Klientów, jakie są i jak powinny wyglądać nasze relacje z nimi oraz czego możemy się od Klientów nauczyć. W jakie narzędzia powinniśmy inwestować swój czas i pieniądze, na czym budować wartość współpracy, a także czym się wyróżniać na tle konkurencji. PROFESJONALNA OBSŁUGA NOWEGO KLIENTA Pierwszy element, w którym pokażemy Państwu jakość działania organizacji oraz formy dbania o relacje z Klientem. Pokażemy Państwu, jak prezentować swoje usługi aby dla Klienta były one profesjonalne i na najwyższym poziomie. Praca z Klientem zostanie omówiona wedle sprawdzonych i dopracowanych szczegółowo procedur. W tej części omówimy narzędzia wykorzystywane w obsłudze nowego klienta takie jak:
| ||
MODUŁ II | ||
WYCENA USŁUG KANCELARII Ustalanie cen to sztuka, którą często trudno jest opanować. Jedyne co jest pewne to fakt, że biura rachunkowe nie mają być tanie ale mają być profesjonalne. Wycena ma obejmować swoim zakresem wszystkie czynności, jakie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić na etapie pozyskiwania Klienta ale zostawić też margines na te, dzięki którym Klient będzie jeszcze bardziej zadowolony, bo jeszcze więcej jakości dostarczymy do jego organizacji. Podczas tej części omówimy: | ||
Omówimy narzędzia do wyceny usług (budowanie budżetu dla małego i dużego Klienta). Jakie narzędzia można wykorzystać do prawidłowej wyceny? Prace wdrożeniowe, czyli jak je wyceniać i czy wyceniać? Jak wyceniać prace wdrożeniowe? | ||
MODUŁ III | ||
UMOWA NA USŁUGI KSIĘGOWE I KADROWO-PŁACOWE Mówi się, że umowę piszemy na złe, a nie na dobre czasy, tymczasem w przypadku outsourcingu umowa ma opisywać nie tylko to, co dla Klienta robimy ale również w przypadku tak delikatnych spraw jak księgowość i podatki również to do czego nie jesteśmy zobowiązani. Precyzyjna, przemyślana i dokładna umowa oraz cennik usług dodatkowych będąca efektem 28 letnich doświadczeń kancelarii Skłodowscy będzie dla Państwa znakomitym narzędziem ułatwiającym spokojną pracę. Wraz z tą umową otrzymacie Państwo komplet załączników, w tym cennik usług dodatkowych, umowę na prowadzenie PPK, wirtualnego biura czy archiwum. | ||
Omówienie treści umowy na przykładzie umowy na KPiR. Określenie zakresu obsługi. Określenie obowiązków Biura i Zlecającego. Zasady współpracy. Wynagrodzenie. Przechowywania dokumentów. Odpowiedzialność biura i terminy. Czy warto negocjować zapisy umowy? | ||
Ta część zawiera omówienie załączników do umowy, w tym cennika usług Kancelarii, omówienie umowy na Wirtualne biuro, PPK, archiwum. MODUŁ IV MONITORING NOWEGO KLIENTA W czasie pierwszego okresu współpracy Klienci oczekują natychmiastowej weryfikacji problemów, wykonania audytów i realizacji zagadnień, które są przez nas analizowane. To najlepszy czas aby pokazać Klientowi nasze zaangażowanie i wsparcie w bieżącej pracy. Biura rachunkowe dbając o porządek i szczegóły, nie doceniają przepływu informacji do Klienta, uważając, że ważniejsza jest jakość i opieka niż informacja, co tak naprawdę dzieje się w księgach Klienta. Musimy od samego początku sprawdzać, porównywać do początkowych ustaleń i raportować Klientowi wszystko, co dla niego zrobiliśmy i nad czym nadal pracujemy. Daje nam to możliwość przygotowania się do ewentualnej korekty. ZMIANA WYNAGRODZENIA W tym module pokażemy Państwu jak zbierać dane, jak je raportować i jak przełożyć tę informację na ustalenie nowego wynagrodzenia dla Klienta. Na koniec porozmawiamy o negocjacjach skupiając się na wykonaniu zadania oraz finalnie na dojściu do decyzji, że nie każdy musi zostać naszym Klientem. |
|