Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szkoleniem "Polityka cenowa dla biur rachunkowych" prowadzonym przez dr. Macieja Krausa zorganizowanym przez Kancelarię Podatkową Skłodowscy.pl oraz Fundację Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych
Szkolenie to kierowane jest przede wszystkim do właścicieli biur rachunkowych, którzy pragną dowiedzieć się jak prawidłowo wyceniać pracę swoją i swoich pracowników. Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen! Wykorzystaj PRICING do ustalenia optymalnych cen oraz wpływania na ich akceptację przez Twoich klientów.
Podczas ponad 3 godzin szkolenia poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach (w szczególności w usługach profesjonalnych, jak rachunkowość, księgowość i doradztwo podatkowe) i na różnych etapach łańcucha wartości. Interaktywna i warsztatowa formuła pozwala na zdobycie odpowiedzi na istotne pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu.
Dzięki temu szkoleniu dowiedzą się Państwo m.in.:
Jak kompleksowo zarządzać ceną i czynnikami wpływającymi na jej poziom
Którą strategię cenową wybrać na zmieniającym się rynku
Jak wprowadzać podwyżki cen, minimalizując straty związane z ich efektami
Jak zarabiać na usługach dodatkowych
CEL SZKOLENIA Poznanie sprawdzonych, praktycznych metod zarządzania przychodami i strategii cenowych Zdobycie wiedzy jak zarabiać więcej |
KORZYŚCI Z UDZIAŁU
- Zwiększenie świadomości znaczenia efektywnej polityki cenowej,
- Wymiana doświadczeń branżowych,
- Zdobycie praktycznej wiedzy dt. efektywnego zarządzania cenami w branży usług profesjonalnych,
- Zdobycie wiedzy o istotnych aspektach zarządzania cenami (elastyczność cenowa, rabaty i alternatywy dla nich, sprzedaż poprzez wartość, wpływ promocji cenowych itp.),
- Zrozumienie dynamiki cen w branży (np. jak sprawić, żeby wszystkie ogniwa łańcucha zarabiały) oraz sposobów wpływania na nie,
- Zdobycie wiedzy jak wypracować najbardziej efektywne techniki zyskownej sprzedaży.
Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital . Dr Maciej Kraus całą swoją ponad 15-letnią karierę zawodową poświęcił marketingowi i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem strategii cenowych (pricingu). Studiował na Stanford i Harvard. Maciej regularnie prowadzi zajęcia na wielu prestiżowych uczelniach, m.in. Stanford i London Business School, autor książek na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Pracował w ponad 50 krajach świata dla największych globalnych koncernów oraz małych i średnich firm. TED Talk Macieja ma już 150.000 odsłon! |